Zara-begär.

Tjena hopp!

Idag startade vi dagen med frukost och sedan satte jag och Evelyn igång och städade. Eller det var mest jag som städade medans hon kröp omkring eller satt och tittade på gummibjörn-musikvideorna.
När R kom hem från träningen och städningen var klar gjorde vi iordning oss för att åka mot Täby och handla lite kläder till lillan.
Herrejisses vad mycket fina babykläder Zara har. Det är helt hysteriskt vad mycket man vill köpa med sig hem, eller förresten inte köpa utan bara stoppa ner i väskan och gå därifrån. Annars blir det lite väl dyrt för plånboken.
Lillan fick nya strumpbyxor, benvärmare, halv polotröja, hängselklänning i manchester och lite annat smått och gptt. Nästa inköp blir en vinteroverall till gosungen men det tar vi en annan dag.

Jag sitter just nu bänkad framför Idol medans vi zappar över till Bachelorette när det är reklam. Imorgon ska jag och Evelyn åka hem till HannaPannaPudding. Det blev hastigt bestämt nu på kvällen. Jag har inte träffat den underbara människan sedan Evelyns dop så det är verkligen på tiden. Vi lämnar av R på jobbet och styr kosan på Hanna där det blir lunch och mys.

Någongång under morgondagen ska jag hämta våran bil också, jippii. Den är hel igen. Vi får se imorgon när jag får hämta hem Pärlan.


/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

haha ja tycker han kan få gå runt me rosa sele!! muahaha.. vi ska ju ha svart vagn! =) å det e ju lite manligt iaf!! haha haru testat bärsjalarna?? åååh zara o shopping!! i like!!



nej ja ska bli super frisk nu tän´kte jag!! =D tror kroppen får en chock av o va ledig bara :)



ja va ska vi hitta på för kul!!! =D får googla på de!! =D puss


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback