Krypa kanske?

Puh!
Jag kan inte påstå att jag njuter av att tvätta. Jag har sprungit upp och ner för trappan som en liten tok nu på eftermiddagen/kvällen för att tvätta bort den sablans tvätthögen som vällde ut ur tvättkorgen. USCH!
Jag blev klar för en halvtimme sedan lite drygt och då var jag alldeles svettig efter att ha sprungit upp och ner säkert 4-5 gånger och sedan sorterat in i garderoberna plus att jag bäddat rent i våran säng och lillans säng.
PUH PUH PUH!
Nu vill jag inte tänka på tvättmaskiner, sköljmedel och allt som hör tvättning till på ett bra tag.

Idag åkte vi som sagt till mina föräldrar ett tag. Min mormor och morfar kom in och fikade med mig, mamma och Evelyn en stund. Men sedan bar det iväg till Stinsen. Jag skulle byta byxorna som jag bytte till lillan häromdagen. Jag bytte "fel" om man säger så. Jag hade glömt bort hur opraktiskt det är med byxor utan muddar, helt j*kla värdelöst verkligen till små bebisar när byxbenen glider upp hela tiden. Så nu bytte jag jeansen utan muddar till ett par jeans med muddar. De jag kom hem med idag var dessutom mycket finare och till samma pris. Inte illa!

         
Lilla busen tog en liten vilopaus precis vid bordsbenet.

         
Min lillebror och Evelyn leker med en liten Alien.

    
Stå vid bordet är poppis. Sötunge.

Vi svängde förbi Jysk också påvägen hem för jag hade nämligen skummat igenom deras reklamblad på morgonen och hittat ett par jättefina kuddar som jag ville ha till lillan. Som tur var så fanns det två stycken kvar. Underbart fina små prinsesskuddar. Jag ska fixa en bild på kuddarna och visa under kvällen.

Vill ni förresten veta en sak?
Evelyn tog sina allra första krypsteg idag när vi satt på golvet hemma hos mina föräldrar. Hon tog ytterligare några steg här hemma i sängen när vi höll på och sorterade tvätt. Duktiga lilla unge, det dröjer kanske inte så länge innan hon kryper.


Duktiga liten försöker krypa.

/ Sandr0o





Kommentarer
Postat av: Cattis

The baby is kryping!!! Yej, duktiga flickan :)

2009-09-02 @ 22:58:54
Postat av: Ella

Gud vad hon är sööt :) vad duktig hon är som kan krypa.. vad kul! hoppas ni mår bra!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback