Lillan älskar att stå och gå. [VIDEO]

Idag har vi som sagt varit på Lejondal med Rs föräldrar. Vi har grillat och njutit av det fina vädret. Det var helt sjukt varmt idag verkligen, puh men så himla skönt att få njuta av den sista värmen innan hösten smyger sig långsamt på.

         
R och Evelyn. Evelyn försöker äta gräs. Evelyn och hennes farmor ser något spännande?


Ett litet klipp på vårat hjärta när hon går med hjälp av pappa. Hon älskar verkligen att stå och gå.



Nu kurrar min mage så jag ska slänga i mig min nutrilett som jag förberedde alldeles nyss. Jag skrev ju tidigare att jag börjat mitt nya liv. Detta nya liv innebär att jag ersätter två mål om dagen med nutrilett och äter ett mål mat om dagen. Det har ju fungerat förut så nu kör jag igen. Nu jäklar ni!

En sista sväng i tvättstugan ska jag hinna med också. Usch vad jag hatar att tvätta.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

gu va hon e sööt!!!!

jo de lät inte så kul de där me vaccin grejen fågel.

asså barnmorskan antyder att ja borde ta vaccinet. men hon säger att hon inte får säga något som typ påverkar mitt beslut och att de e helt upp till mej. de känns också lite läskigt!

men hon kunde försäkra om att de va ofarligt och att man iaf inte blev förlamad. men ah.. de e inte lätt..



nutrilett e ju typ som en snickers. blir du mätt på dom små?? duktig du e!! =D




Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback