Scones & smoothies, Im in love.

Hejsan hopp!
Dagen startade tidigt hos oss. Lillan vaknade redan vid 08 så då låg vi alla tre och drog oss i sängen ända fram tills klockan nio. Evelyn har hållit på och bökat en himla massa under natten. Hon kryper lixom omkring i sängen medans hon sover och så piper hon till när hon ligger som en liten korv upp mot kanten av sängen. Måttligt frustrerande när man är trött och vill sova men vad gör man? Gillar läget!
Lilla skitungen vaknade tidigt igår med, 07.40. Igår skulle vi ändå upp vid den tiden men idag var det inte lika roligt när vi hade kunnat sova ut allihopa. Jag undrar om det har någonting att göra med att hon sovit längre nu på eftermiddagarna i två dagar, både jag och lillan har somnat till i 1 ½ timme. Inte så att det är sent på eftermiddagen för igår vaknade vi igen vid 16.30 men kanske är det för mycket sömn vilket resulterar i att hon vill gå upp en timme tidigare på morgonen. Idag blir det till att hon enbart får sova i en halvtimme istället.

Jag bakade scones till frukost idag, mycket gott. Scones och smoothie, fantastiskt!
Nu duschar Evelyn och R så jag passar på att surfa lite.

Denna låt har gått på repeat hos oss i flera dagar. Hans röst är ju helt otrolig. Jag har hittat ett flertal guldkorn från Idol som jag med spänning längtar efter att få fortsätta följa. Spännande! Jag är en riktig liten idol-sucker.




Nu är det dags att sätta fart och fixa innan vi ska åka på visning.


/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

om ja va 16...

2009-09-14 @ 19:01:10
Postat av: sanna

hahaha sandra hjärtar kurmit!!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback