OHH HAPPY DAY!

Nu är vi hemma efter en heldag hemma hos mams och paps. R har jobbat och jag och Evelyn har varit där.

Idag fick vi reda på BIG NEWS. Vi ska flytta!
Från och med den 1 december kommer vi att vara bosatta i Väsby igen. Det är iallafall så gott som klart, det är bara kontraktskrivning kvar för att seal the deal och det ska vi väl göra så fort som möjligt här nu.
Ni kan inte ana vad härligt det känns, äntligen äntligen! Lillan kommer få ett eget fint rum, 5/10 minuters promenad från centrum/stationen och vi kommer slippa ha det så himla trångt. SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT!

Idag är som jag skrev tidigare en bra jäkla dag! Hallelulja!

Nu ska jag ta mig ett glas saft för att fira och slänga mig i soffan.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Hanna

GRATTIS GRATTIS GRATTIS =)

Gud vad glad jag är för eran skull, sötnosar =)

Hoppas allt är toppen men er,

får boka in våran partykväll snarast möjliga tycker jag bestämt...

Puss & LOVE

Postat av: Farmor o farfar

Grattis,grattis önskar vi från Ekersgatan

2009-09-18 @ 16:31:52

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback