Movietime.

Vi kan bocka av storstädning på listan, puh. Det behövdes verkligen. Vi har hunnit med att äta middag också, chicken tikka masala blev det. Jag hade ingen lust att göra något speciellt och blev lycklig när jag hittade en påse med tikka masala-pulver i ett av skåpen här hemma. När det enligt påsens baksida skulle vara klart tyckte jag att det saknades något då det bara skulle vara olja, vatten och pulver så jag slängde ner creme fraiche, garam masala krydda och spiskummin. Riktigt gott blev det, jag måste med andra ord köpa hem flera färdiga påsar som jag kan plocka fram när tiden inte finns eller inspirationen är bortblåst.

Om en liten stund börjar någon film på femman, The forgotten, som vi tänkte kika på. Jag får en känsla av att jag redan sett den förut men R vägrar bestämt att se på Notting Hill så vad gör man?

Nu ska jag slänga in en popcornpåse i micron och bänka mig framför tvn. Evelyn är påväg att somna så nu tar vi kväller.

Imorgon ska jag börja mitt nya liv men mer om det en annan gång.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback