Mentalsjukhus nästa?

Jag blir galen. Varenda liten sekund av denna dag har gått åt till skrik förutom när hon är i min famn då hon hejdar sig en stund men så fort jag sätter ner henne någonstans skriker hon hysteriskt. I detta ögonblick sitter hon och gapskriker på golvet. Jag kan inte bära på henne hela dagen lång ända tills R kommer hem igen. Det är bara mer än 8 timmar kvar tills han kommer innanför dörren igen, jippi. Jag kommer bli galen, redan nu håller jag på att gå i tusen bitar. Inte har jag någon bärsele hemma heller för den har R tagit med till jobbet då den låg i bilen, det kan ju inte bli bättre. Fy fan för den här dagen!!!!!!!!!!!!!!!!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

stackars! kom hit så kan vi sitta med hörproppar tillsammans och fika medans lillan skriker:) eller så kanske du kan fixa en liten mask som ser ut som du så kan ja ha den på mig och hjälpa till o bära lite:) annars kan du ju ta en ryggsäck, sätta på magen och sen ha henne i den:) det är inte hopplöst lilla vän:D good luck!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback