kalasande.

Home at last. Vi har ätit bullar, kakor och ätit tårta på födelsedagskalaset. Vi kom hem för en stund sedan och jag ska sova tidigt ikväll vilket innebär typ nu.
Imorgonkväll ska jag och lillan åka och fira Sussie som fyller år idag, grattis grattis! R ska på "personalfest", vet inte riktigt om det kan kallas personalfest när man ska träffas hemma hos någon sent på kvällen för att dricka alkohol utan jag skulle nog mest kalla det en anledning för att få supa men visst vi säger väl personalfest, haha. Iofs så har jag nog själv aldrig varit på någon ordentlig personalfest när Donken varit inblandat så vad kan man vänta sig egentligen, nada skulle jag tro.

Sen på lördag är R ledig så då ska vi storhandla och göra ingenting änsålänge, vi får väl se om vi hittar på något roligt eller om vi bara slappar.
På söndag ska jag och lillan på kalas hemma hos min morfar som fyller år så lite har vi allt att göra under detta veckoslut.

Egentligen tänkte jag slänga in lite bilder men vid närmare eftertanke så orkar jag faktiskt inte. Jag kryper istället ner i min varma sköna säng och slumrar sött!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback