Hösten är här.

Jag sitter i soffan framför Våra bästa år och känner hur det blåser kall luft på mig från den öppna balkongdörren. Det lockar inte direkt att gå utanför dörren. Tyvärr så är jag illa tvungen att någon gång under dagen bege mig ut på en liten promenix med Evelyn för att hon inte ska bli uttråkad och få sig lite frisk luft. Jag hade så gärna sluppit med tanke på att jag är förkyld som en gnu och iomed det känner mig sliten till max men you gotta do what you gotta do.

Trollungen vaknade vid åtta imorse så då var det bara att pallra sig upp motvilligt men tur som jag hade så skickade R mig tillbaka till sängen igen i en timme eftersom han inte går och tränar förns vid nio. Hallelulja för den extra timmen sömn!

Jag får en känsla av att den här dagen kommer bli riktigt lång och tråkig. R åker till jobbet när som helst och kommer inte hem förns efter tio. Usch vad jag hatar dessa dagar!

Jag återkommer säkert mer under denna långa dag.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback