Good morning.

Heej heej hallå!

jag fick världens underbaraste sovmorgon imorse, halv elva blev jag väckt. Alldeles lagom till Våra bästa år som jag följer när jag är hemma, det är så dåligt att det är bra.
Hurra för sovmorgon!

Evelyn och R duschar så jag passar på att spana bloggar. Ska se till att ta fram kläder till lillan vilken sekund som helst. Sen hoppar jag in i duschen, lagar matlåda åt R för att sedan glida mot Coop en stund innan R börjar jobba. Ska nämligen titta på deras utförsäljning av bebisgrejer och tapeter + färg och så till vårat nya hem. Skadar ju inte att kolla om man hittar något och när det är så himla billigt också.
När vi spanat klart där åker jag och lillan hem till mams och paps.

Kläder till lillan var det.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback