Flyttlängtan.

Mina favoriter ligger och snarkar i soffan, helt slut båda två efter dagens turer. Vi har ju som sagt varit iväg och kikat på tapeter och färg för att få någon liten idé av hur vi vill ha det i nya lägenheten.
Vi har kommit fram till hur vi vill ha det på ett ungeäfr med färger och så men inte exakt vilka tapeter men vi har ju tid på oss om man säger så. Men vi vill vara ute i tid att titta så vi hittar det som vi verkligen vill ha.

I köket vill vi ha någon mörk mönstrad tapet, det lutar åt en svart. I vardagsrummet vill vi även där ha en mörk mönstrad fondtapet och att de andra vägarna är ljusare. I vårat sovrum skulle det vara roligt med lite inslag av någon färg, vilken färg det skulle vara har vi inte riktigt kommit fram till. I hallen är det tänkt att det ska målas i någon brun (cafe latte-aktig) färg men idag hittade jag en färg som var to die for, brunglittrig var den eller kanske snarare skimmrande. My oh my!!!
I Evelyns sovrum ska vi också måla, där vill vi ha en rosa vägg och resten vita. Jag tror det kommer bli så himla bra alltihopa, längtar!

Åhhh jag vill verkligen flytta, nu nu nu!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback