Evelyn <3


Är hon inte världens sötaste lilla unge? Jo minsan.

Jag håller på och surfar runt efter lite inspiration. Inspiration till vad tänker jag inte tala om men jag tror att det kommer bli himla bra när det väl är färdigt. Imorgon ska jag bege mig till apoteket av alla ställen för att införskaffa en sak som behövs till mitt lilla projekt. Tids nog kommer jag visa er vad mitt lilla projekt är. Jag behöver leta efter flera idéer men just nu står det still så jag tror att sängen skulle sitta fint.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

men gummsan! då borde du väl ta vaccinet? så du inte får den där jäkla flunsan! de e ju inte så kul om du får den o inte har imunförsvar!! de värsta som kunde hända när man tog vaccinet va att man kunde få lite feber och huvudvärk några dagar.. men de e väl ändå bättre än att bli riktigt sjuk..



ne nu blir de till att dricka MASSA C-vitamin så man håller sig frisk!! =) ahaa du dricker dom där! gör de du så hänger vi på gymmet sen så blir vi som små barbi dockor sen! haha bra förebilder!! men u get the point?

2009-09-16 @ 10:51:21
Postat av: cattis

Vilken galen liten griskulting på bilden :P Hon e så otroligt söt den lilla hoppan. Nu ska ja sätta igång o packa.. blä! :(

2009-09-17 @ 11:26:39
Postat av: nathalie

men är hon go eller :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback