Fixtrix.

Det har varit dåligt med bilder på senaste så därför kommer nu ett inlägg med övervägande bilder.


Evelyn fick en overall av sin mormor och morfar.

    
Evelyn leker med sin mormor och gammelmormor.

    
Bustrollet dricker vatten ur en äggkopp.


Jag skrev ju häromdagen att lillan blivit förkyld och tur är väl att hon inte blivit mer förkyld än att hon är snorig i näsan. Det får gärna hålla sig till det så vi slipper feber och hela baletten. Hoppas hon blir fri från sin snoriga näsa snart. Jag har också gått och blivit förkyld, igårkväll kände jag hur det kliade i halsen och ögonen som det alltid gör kvällen innan jag vaknar upp med halsont dagen efter. Imorse hade jag mer än gärna legat kvar i sängen och sovit. Imorgon blir det inte heller sovmorgon eftersom vi ska skriva kontrakt på lägenheten ganska tidigt imorgonbitti. På måndag kanske för då är R ledig också! Jag måste sova bort mina förkylningar, så är det bara.


Idag har vi som sagt varit i stinsen med Cattis. Fixat och trixat lite med små hemlisar som snart avslöjas. Roligt var det också! Men mer om det en annan dag men liten bilder kan ni allt få se.

         
Evelyn gosar med Cattis medans jag slängde i mig lite mat. Hon har ju blivit bra duktig på att vara hos andra alltså mot vad hon var förut.

Nu ska jag ta mig i kragen tänkte jag och fixa lite sista saker här hemma. Imorgon ska vi upp tidigt så bäst att komma i säng i tid.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback