Välkommen till jorden. Välkommen min vän!

Söttrollet är ju som sagt äntligen här. Lilla familjen verkar må bra om inte trötta, men vem är inte det efter en förlossning och allt som hör till?
Trollungen har fått namnet Vanessa och var 48 centimeter lång och vägde 3075 gram. Hon är alltså lika lång som Evelyn var men väger 180 gram mer. Små söta tjejer vi fått!

Jag fick ett kort för ett bra tag sedan och vilken söt liten tjej med ganska mycket mörkt hår och stora gosiga kinder. Jag var tvungen att titta på det om och om igen, så overkligt. Efter nästan 9 månaders väntan har dom äntligen fått träffa sin älskade skatt.


Så himla vacker och passande låt för just denna dagen.



/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

va gulligt! ja båda två blev mini brudar! och samma till dej som ja sa till kim, shit va ni uppdaterat om vad som hände på bb.. nästan så jag inte behöver skriva i min blogg nu.. gullig sång! =) känns otroligt att vara mamma!

2009-11-10 @ 20:15:34

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback