Sovmorgon Large.

Hemma hos har jag och Evelyn mysdag. Hon vaknade imorse vid 08.20 så jag tog upp henne i våran säng i hopp om att hon skulle somna om igen då jag inte kände mig riktigt redo att starta dagen ännu. Efter lite bökande fram & tillbaka så somnade vi båda om bredvid varandra. Så himla mysigt! När jag sedan vaknar till igen av en liten tjej som gosar in hela sitt ansikte i mitt var klockan 11.25. Vilket uppvaknande jag fick idag av en liten tjej som ville gosa, jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att vakna på. Vilken sovmorgon vi fått sedan, jag tror faktiskt aldrig att våran lilla tös sovit så länge. Jag klagar verkligen inte för sovmorgon är aldrig fel!

Efter en slowstart på dagen med morgonmys och frukost satte jag igång och plockade och dammsög en sväng så nu slipper jag tänka på det resten av dagen.
Min vackra flicka ligger just nu och sover en liten nap i soffan och vi väntar på att våran pappa ska komma hem. Han slutar vid 17 idag och då ska vi fira med tacos, mums mums. Det är inte var dag R slutar tidigt och absolut inte på en helg. Hoppas timmarna tills han kommer hem springer iväg. Jag hade tänkt att jag och Evelyn skulle ta en promenad till Ica och handla grönsaker till middagen när hon vaknar men R har tagit mina nycklar till jobbet för att han inte hittade sina egna så vi är inlåsta.

Ha en kalaslördag nu gott folk!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback