Shopping.

Sliten dag utav bara tusan. Halva min kropp är alldeles stel och besvärlig, alltså den sidan som jag fick svinsprutan i. Usch & fy tycker jag om det!
Evelyn, jag och mamma har varit en sväng på Stinsen och shoppat lite (ovanligt va?). För ovanlighetensskull så kom jag inte hem med en endaste liten sak till trollungen men istället med tre klänningar och en kofta till mig själv. Det var verkligen på tiden att få sig lite nytt i garderoben, det känns som att jag går i samma kläder dag ut och dag in.

Evelyn sover sin första nap för dagen så jag passar på att surfa runt på bloggar och njuta av lugnet. R slutar halv tio idag. Jag börjar verkligen tröttna på att han aldrig någonsin får jobba något annat än kvällar hur mycket han än tjatar på deras förbannade chef. Iofs så är ju chefen efterbliven så det var ju inget nytt att hon inte kan sköta någonting som en chef egentligen ska. Som deras schema tillexempel, R vet aldrig hur han ska jobba i mer än en vecka framåt och då är det förbannat svårt att planera någonting. Hur svårt kan det vara att fixa schemat i tid? När det dessutom är lag på att man ska ha det två veckor före, det har nog aldrig hänt att det har funnits. Idiot! 

Åter till bloggarnas värld!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: bella

tjatatjatatjata på lillebror att söka nya jobb! och hans chef verkar verkligen vara en riktig mupp, man kan ju tycka att denne borde tänba på att R har familj till skillnad mot de flesta andra på donken

2009-10-20 @ 15:58:07
Postat av: Cattis

SHopping..ja e avis! Började inte skolan förän 3 idag så ja gick runt på stan ett tag.. dock bara fönstershopping m en oj oj va man vill ha!

Supesöta kläder till evi fanns d inne på åhlens!

Pussokram på er

2009-10-20 @ 21:32:56
Postat av: Linda Schneider

Hej!

Tack, visst är den!

Meja fick dockvagnen när hon döptes, så jag vet inte vart den är köpt men jag kan kolla upp det!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback