Serietittande.

Just förtillfället sitter jag i soffan hemma hos mamma och pappa och kikar på One Tree Hill. Den serien är så sjukt bra, jag kommer nog bli lite ledsen när serien slutar sändas haha..
Evelyn ligger i soffan bredvid mig och sussar. Cattis var ju som sagt hemma hos oss och käkade lunch bestående av pastasallad och sedan äppelpaj med vaniljsås till efterrätt. Det var ett trevligt avbrott i den annars ganska gråa vardagen. När hon skulle bege sig från oss så hängde vi med en bit påvägen och åkte hem hit till mina föräldrar. Då fick vi lite sällskap och något att göra. Visserligen är inte ens någon hemma här hemma men det är skönt att komma iväg lite hemifrån och lillan har större utrymme och leka på.

R slutar jobba om en timme så då kommer våran lilla pappa och hämtar oss. Då ska vi åka hem och ha söndagsmys hade jag tänkt.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Hanna

ÄLSKADE VÄN, vad jag saknar dig också !

Får försöka trycka in det den här veckan, alternativt nästa vecka, då du skulle kunna ta lillan & dig själv in till stan, har praktik på NK =) tjoho, slutar 16 måndag-tisdag-fredag :)



puss & LOVE

Postat av: Malin

SV: haha så du är en av de beroende? ;D

Hoppas allt är bra annars?

2009-10-13 @ 11:37:29
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback