Piggelin.

Imorse hade vi en överdrivet morgonpigg liten tjej hemma hos oss. 06.25 vaknade hon och var klarvaken, efter att ha försökt få henne att somna om i en timme gav vi upp och gick och satte oss i soffan framför tvn. Vid åtta sa R åt mig att gå och lägga mig igen då lillan höll på att somna om. R skulle ha gått och tränat men sket i det och gjorde iordning sig för jobbet istället så att jag kunde gå och lägga mig i en timme ungefär. Självklart hade jag hur svårt som helst att somna om och somnade nog inte förns tjugo minuter innan R och Evelyn kom in och väckte mig igen. Jisses!

Jag kan räkna de gånger hon vaknat såhär tidigt på en hand sedan hon började sova hela nätterna så idag är en minst sagt sliten dag eftersom vi/jag inte är vana att kliva upp så tidigt. Jag fick ju iofs slumra om i 20 minuter men hey det väger inte upp tre timmars förlorad sömn tyvärr.

Sedan jag klev upp har jag plockat undan lite här hemma eftersom vi har liten visning ikväll. En till tjej ringde imorse och ville komma och kika, jag missade samtalet men ska ringa upp henne om en stund.

Dagens planer är att vi inte har några direkta planer, vore mysigt med en liten promenad. Jag bokade tid i tvättstugan nyss men det var en skittid mitt under dagen så vi får se om jag tar den tillslut eller ej. Promenad eller tvätt? Hmm, svårt val ;)

Catch you later!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback