I cant wait..

Hej hej hallå!

Idag åkte vi som sagt hem till mams och paps medans R jobbade. Jag, Evelyn och mamma gav oss iväg på en rad ärenden vid elvatiden, däribland försöket att reklamera våran soffan som slutade med att vi skulle få helt ny klädsel istället (inte fy skam det heller). Vi fick köra hem till Märsta för att kika på något förbaskat nummer under soffan och ringa och berätta det för butiken och sedan åka härifrån igen, väldigt nödvändigt kändes det verkligen.
När vi kommer hem till mams och paps igen hade min mormor ringt och ville ha lite saker till sjukhuset där hon förtillfälelt befinner sig. Mamma stack in till dom och hämtade dessa saker medans jag satt kvar i bilen och läste Hänt Extra eftersom lillan satt och sov. Min morfar följde också med dit.
Ett litet besök på sjukhuset senare var vi påväg hem för att käka räksmörgås (räksmörgåsens dag idag för er som inte hade koll på det). Kort därefter kom R från jobbet och åt en räksmörgås han med.
Sist men inte minst under denna fartfyllda dag har jag, R, Evelyn och mamma & pappa varit i våran nya lägenhet och kikat, mätt väggar inför tapeter osv. My god vad jag längtar tills vi ska flytta, jisses! I cant wait..

    
En tjej som precis käkat makaronigryta och är kladdig runt munnen.

    
Evelyn fick nya byxor av mig igår med ankstjärtsvolanger ;) de är lite stora ännu men snart så.


Nu på kvällen har jag suttit och surfat runt på lite inredningssidor, jag blir helt lyrisk över hur mycket fint det finns. Kikat runt efter prylar till lillans rum också, det ser jag verkligen fram emot att få inreda. WOHOO! Det finns så mycket fint att jag kommer bli snurrig i bollen tillslut. Jag tror bestämt att lillan måste skriva en julklapps & födelsedagsönskelista snart ;)

Jag har helt glömt bort att tala om att jag under början av förra veckan upptäckte att Evelyn har en till liten bissing på gång. I överkäken bredvid den andra. Igår sprack den igenom helt och är påväg upp. Fyra små söta tänder!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback