Rask promenix.

Hej hopp!

Jag och lillan har precis kommit hem från en rask promenad med min mamma och hennes vännina.
Som ni förstår har vi spenderat dagen hemma hos min mamma och pappa. Lillan har ätit laxbullar i ostsås med snabbmakaroner, hon åt faktiskt helt okej för att vara henne.   


Lillan med nya gåvagnen.

    
Bustroll tittutar.  Myser hos mormor.

         
På premiärpromenix i vagnen som mamma och pappa bytt till sig av en granne. Nu behöver jag inte ta med våran vagn hit längre. Jag hade glömt Evelyns vantar hemma så vi fick trä hennes strumpor som vantar och ha raggsockor på fötterna.


Mammas hjärta har nyss vaknat.

Eftersom vårat skitinternet hemma har kraschat så antar jag att det blir dåligt på bloggningsfronten men jag hoppas att det problemet ska ordnas snarast. Nu är det säsongspremiär för Ugly Betty och DH, yäääjjj!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Åh vad mysigt jag skulle nästan kunna krypa ner i vagnen själv tror jag!

Postat av: Hanna

UPPDATERA KVINNA =)

Jag som aldrig har tid och träffas, är helt beroende, besatt av din blogg... skriv skriv skriv =)



LOVE ! Pussa evelyn från mig..

2009-10-08 @ 12:54:51
URL: http://hannacarolinee.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback