Lära-gå-vagn.


Evelyn på tåget påväg hem till mormor och morfar igår.

    
Evelyn fick låna sin mormors diadem. Pappa R fick lyfta undan vasen med blommor för den skulle minsan lillan ha.

Jag hade fullt med bilder på min kamera igår så jag kunde inte ta så många kort. Klantiga jag som alltid glömmer att ladda in dom.
Idag har vi varit i Kista en sväng och kikat. Vi kom inte hem med någonting alls därifrån men det var ju inte meningen heller, utan meningen var att vi skulle spana lite bara. Påvägen hem från Kista stannade vi till på Siba för att byta våran eltandborste som inte fungerat på säkert mer än en månad. Jisses vad frustrerad jag blev när jag var där inne. Jag kände hur mitt tålamod rann rakt ner i golvet. Dom har ju för sjutton inget som helst system när man behöver hjälp av någon säljare. Inte finns det några nummerlappar inte utan alla kunder bara står och hänger i hopp om att få hjälp, som jag tillexempel. Jag stod och väntade vid en disk där efter en kille som fick hjälp och när dom var klara med sitt så stack säljaren iväg ut på lagret fort som tusan medans jag stod kvar och väntade men efter många minuter gav jag upp och ställde mig i en annan kö där jag till sist fick hjälp. Jag var där inne i långt mer än en halvtimme och det enda jag skulle göra var att byta en jäkla tandborste. Jag hörde fler kunder som klagade till säljarna under den tiden jag var där så jag är inte ensam om att tycka att Siba är sämst i världen. Usch!

En liten sväng in på Barnens Hus hade vi planerat också. Därifrån kom vi med den efterlängtade Brios special edition HelloKitty lära-gå-vagn, en ny blöjhink och en leksak till lillan. Inte illa att bara behöva betala 97 :- för allt detta eftersom vi fått såkallade julklappscheckar när vi handlade en ny bilbarnstol till lillan härom månaden.



Lillans nya fina lära-gå-vagn.


Evelyn hann inte mer än att komma in i bilen innan hon somnade. Hon somnar ofta med hjälp av nappen nu som hon annars aldrig har haft sedan hon föddes.

    
En liten paus i foodcourten.


Evelyn drack vatten själv ur sin flaska medans vi åt middag.

Kvällens middag bestod av vitlöksinbakad fläskfile & champinjoner med potatisgratäng och pepparsås. Yummie!
Nu börjar det tydligen någon film på tv4 plus som R ska tvinga mig att titta på. So I better go!

/ Sandr0o



Kommentarer
Postat av: R

men för fan vad är det fört kort du lagt upp egentligen, uschhhhh, jag ser ju ut som en fet val

Postat av: Sam

Snygg blogg!

2009-10-04 @ 01:26:31
URL: http://samwitt.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback