A trip to IKEA.

Igår hade jag egentligen tänkt uppdatera er om våran dag på IKEA men det dök ju upp annat som var tusen gånger viktigare igår så därför kommer det nu istället.
När vi vaknade igår var de enda planerna för dagen att åka och storhandla för att slippa alla andra människor nu efter löning men sen kom vi på tanken att åka till IKEA och kika runt lite också. Det är roligt att gå omkring och titta på allt möjligt där!

    
Självklart fick Evelyn leka och testa en massa saker när vi var där.

    
Gladaste tjejen i stan.

    
Provligga sängar.

    
Mina två favoriter <3

    
Evelyn provar gungstol och gunghäst.

    
Världens sötaste busunge. Provsitta på alla kuddar!


Halvvägs igenom alltihopa stannade vi till för att fika lite. Det blev macka med brieost & salami och en kaffe latte med vanilj. Jag & R delade på en cheesecakebit också, smarrigt!
Påvägen hem stannade vi som sagt och storhandlade mat så nu har vi fullt i skåpen igen.

    

Jag har egentligen ingen lust eller ork att skriva så jag tror jag säger godnatt nu!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback