Vaccinering.

Heeey!

Idag har vi varit på BVC med Evelyn för vaccination mot tuberkulos. Hon vart väldigt ledsen precis innan våran bvc-tant skulle sticka henne i armen och värre blev det såklart efter sticket. Jag får så ont i hjärtat av att se henne så ledsen för jag vet ju att det gör ont på våran lilla tjej. Vi hoppas att vi slipper krångel efter sprutan nu då hon pratade om förhårdnader och variga sår.

Efter vaccinationen åkte vi och beställde den sablans tapeten som vi behöver för att laga ett hål i väggen innan vi flyttar. 147 :- kostade den och det var ju jäkligt billigt faktiskt, skönt det!
Här hemma har vi städat och slängt in en tvätt. Evelyn ligger och sussar hos sin pappa och det har hon gjort ett väldigt bra tag nu. Stackarn är väl alldeles utslagen efter sprutan!

Om en kort stund ska jag sätta igång med middagen. Jag tänkte att jag skulle göra köttfärspaj, vi får se hur det slutar men jag är hoppfull!

Kvällen spenderar vi framför en massa One Tree Hill-avsnitt och imorgon är det tillbaka till den trista vardagen igen eftersom R jobbar 12-22. Vilken bitter vecka vi ska ha men om exakt en vecka fyller jag år så jag får väl se det från den ljusa sidan antar jag!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback