Tvätta bläckpennor?

Usch. För någon timme sedan när jag skulle hänga en tvättmaskin här hemma blev jag nästan lite ledsen.
När jag tar upp några plagg upptäcker jag förskräckt att det är världens fläckar på vissa av kläderna. Fläckar som visade sig vara bläck. Jag har lagt medel på fläckarna och hoppas att dem går bort i tvätten imorgon.
Vi som tidigare klagat över att vi har så dåligt med pyjamasar till Evelyn så har vi nu fula bläckfläckar på de få vi faktiskt har. Den nya fina pyjamasen som vi köpte förra veckan har nu blivit alldeles missfärgad och det går ju inte bort i tvätten direkt. Likaså med en klänning och en body som nu ser förtaskiga ut. FYY!

Det var R som tänkte att det var klyftigt att tvätta en bläckpenna eftersom den hängde kvar på hans jobbarbyxor, USCH!

Jaja livet går vidare men surt är det!


Jag har inte varit någon vidare kameraman idag och kan endast bjuda på detta kort, Evelyn innan vi åkte till BVC.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback