Prinsesskronor?

Idag åkte vi med hem till mams och paps med anledning av att de ju som bekant varit fars dag idag och för sällskapets skull också såklart. R jobbade till tio idag och gör det kommande veckan också. Fy vad jag hatar dem dagarna när han jobbar 12-22 och nu har vi en hel sådan vecka framför oss.

Vi har varit iväg en sväng till Stalands möbler idag och till Stinsen och spanat på lite allt möjligt.
Jag fyndade söta ljushållare på Jysk för en billig peng.


Prinsesskrona, förvånad någon? Ni kanske märker att jag har dille på det!

Evelyn fick en finfin klänning av sin morfar idag. Jag har gott och suktat på den ett bra tag nu och äntligen ligger den fint invikt i lillans garderob.

    
To die for!

Jag var iväg en snabbis och solade igen också så att jag ska få lite fräsch färg någongång. Evelyn var kvar hemma med sin mormor och morfar och när jag kom tillbaka låg hon och sov bredvid sin morfar.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback