Läggdags.

    
Stannade till på Ica. Finaste tofflorna som även jag haft när jag var liten plutt.

    
Evelyn är skeptisk till mitt fotograferande.

         
Lilla busen som är hur trött som helst här. Kort efter dessa kort slocknade hon i min famn framför datorn.

Även idag somnade Evelyn "tidigt", vid samma tid som igår. I dessa två dagar har hon enbart sovit två gånger, en gång på förmiddagen och den sista gången på eftermiddagen. Hon har vaknat mellan 16-17 vilket gör att hon är väldigt trött när klockan är nio, redan vid sju ser man att hon börjar bli pömsig lilla tjejen. Innan nio får jag anstränga mig och sysselsätta damen för att hon inte ska somna för jag vill inte att hon ska vakna allt för tidigt imorgon. För oss funkar det hur bra som helst att hon lägger sig så pass sent och då vaknar vanligen runt niotiden på morgonen. Det negativa med det är att jag och R inte får någon tid för oss själva men vi är ändå nöjda med hur vi har det med sovtiden. Vi får köra ett race innan det blir dags för dagis, om inte tidigare av någon annan anledning, och ändra på läggningsrutinerna.

Nu - mackor & te, sedan sängen.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback