Julsnö.

När jag blickar ut genom fönstret ser jag hur stora snöflingor faller mot marken. Nu tycker jag faktiskt att flingorna kan få bilda ett snötäcke som förgyller marken vi går på. Lite ljus som piggar upp kan behövas i den annars så mörka dagen. Det ser ut att vara julafton-snö som faller, ni vet sånnadär riktigt stora och fluffiga snöflingor? Herregud snart är det jul. Det är mycket som sker för oss nu framöver så tiden kommer bara springa iväg.

14 nov - Fira min födelsedag med mina vänner.
15 nov - Fira med släkten.
16 nov - Min riktiga födelsedag!
20 nov - Pappa fyller år.
24 nov - Mamma och pappa ska vara barnvakt till lillan eftersom jag och R firar två år tillsammans och ett år som förlovade. MIddag och bio!
30 nov - Får vi nycklarna till lägenheten och då startar lite renovering direkt så att vi förhoppningsvis kan flytta in efter en vecka.
5 dec - Fyller min farfar år.
17 dec - Fyller R år.


Efter det är det ju praktiskt taget jul. Och sen fyller min lillebror år och så är det ju nyår och jisses våran lilla tös som fyller 1 år den 19 januari. TIDEN GÅR NÄSTAN FÖR FORT!

Under tiden jag skrivit det här inlägget har snön slutat falla, suck!
När som helst kommer R innanför dörren efter en hel dags arbete, då ska vi ha kvällsfika med mackor, te och tända ljus. Det gäller att ta vara på stunderna man får tillsammans när Evelyn sover.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: ella

glöm inte jag kommer hem den 21 dec :)

2009-11-11 @ 22:28:16

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback