Imorgon är det lördag!

Godkväll!

Idol är slut och det slutade väl ganska gott egentligen. Jag är glad sålänge Tove får vara kvar!
Dags att krypa till kojs inom en mycket snar framtid. Imorgon ska jag och Evelyn möta upp Camilla i Stinsen för en date, det var längesedan vi sågs. Vi har väl inte varit så duktiga på att hålla kontakten sedan gymnasiet men ibland dyker det upp ett litet trevligt möte. Sist var när Evelyn var en liten pluttunge, nu är hon ju en stor tjej!

Efter det styr vi bilen hem till mams och paps och äter en försenad födelsedagsmiddag då min pappa fyller år idag. Min farfar är uppe och hälsar på oss också! R slutar 16 imorgon så det passar ju alldeles perfekt att hela våran lilla familj kan vara med på middagen. Kalas!

Idag blev jag lycklig när R hade fått sitt schema för nästa vecka (ja chefen är något efterbliven) och det visade sig att han är ledig söndag, måndag OCH tisdag. Det är inte ofta det händer mina kära vänner! För övrigt så firar vi att vi varit tillsammans i 2 år och förlovade i 1 år på tisdag.

Bedtime. Godnatt!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback