Hej hej hallå!

Good morning!

När jag vaknade fick jag ett ryck och gick direkt ner och bokade en tvättid. Nu har jag slängt in den första maskinen och kommer alltså sysselsätta mig med den förbaskade sysslan ett par timmar framöver, suck. Men ack så skönt det är när det väl är klart sen!
Jag hinner precis ner i tvättstugan en gång till innan R behöver åka till jobbet. Det är måttligt jobbigt att tvätta med en liten Evelyn med sig. Det är på tok för skitigt för att ha henne krypandes på golvet där nere och att sitta i vagnen utan att den rör sig är inte kul så värst länge. Jag får helt enkelt speedtvätta idag, jag kommer vara alldeles slut när jag är klar.


Bilder från gårdagen.

         

    

    


/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Tusen tack för omtanken! Kram på dig


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback