Happy Birthday!

Tänka sig att jag för 21 års sedan kom till världen.
Jag sitter i soffan hemma hos mamma och pappa och tittar på Unga mödrar. Jag lade nyss ner en liten tjej i soffan bredvid mig då hon hade somnat i min famn.

Jag åt som sagt pannkakstårta till frukost imorse med nutella, vispgrädde, bananer och massa annat gott. Den vackraste tårtan kanske det inte var men himla god var den. Det kan jag tacka min karl för plus presentkortet på massage också, det ska bli väldigt skönt måste jag säga.

Om en liten stund ska vi äta middag så nu ska jag passa på att surfa runt på bloggar lite medans mitt hjärtgryn fortfarande sover!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Oh massage :) d va en snäll karl du har du =)

2009-11-16 @ 20:12:36

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback