Födelsedagsmiddag.

Dagens frånvarande beror förstås på att jag hållit på och förberett inför kvällens middag med mina girlfriends. Dessutom har Rs pappa varit här och spacklat igen ett hål plus att han ätit lunch med oss. Mina föräldrar dök upp på en liten fika också så jag har inte riktigt haft tid med datorn helt enkelt.

Nu är det mesta klart och jag väntar på mina gäster. Evelyn leker i soffan med sin pappa. Livet är bra härligt!
Mer uppdatering blir det imorgon med bilder från kvällen.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du fick en härlig kväll med dina girls!



Kram Jenny

Postat av: Cattis

Tack för en väldans härlig kväll med god mat! :D

Ska bli kul o ses lite i veckan som kommer oxå :) d behövs, veckan som varit va ju förjäkligt tråkig. Puss o gnatt!

2009-11-15 @ 01:06:26
Postat av: ella

GRATTIS SNYGGING!!! hoppas du hade en mysig födelsedag o fick många roliga presenter! :D snart sees vi! pusspusss

2009-11-15 @ 21:01:59

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback