Middagen.

I lördags hade jag som ni redan vet födelsedagsmiddag för mina girls.
Det blev verkligen hur trevligt som helst med god mat och skitsnack. Jag bjöd på vitlöksbröd med tapenad till förrätt, grekisk delikatesspanna med tsatsiki till huvudrätt och gino till efterrätt. Jag hade också gjort en jättegod sallad men den kom jag inte på förns mina gäster hade klivit utanför dörren och begett sig hem igen. Så kan det gå men det fick bli dagens middag istället så helt illa var det inte!

    
Evelyn mös innan gästerna kom.

         
Trollungen var nyfiken på Vanessa. Lilla Vanessa gosar hos sin mamma.


         
Middag + bebisspan såklart.

    
Mor & dotter. Kim & Vanessa.

    
Vanessa var med till och från under middagen.

    
Evelyn med sin pappa. Sanna och Kim.

Jag fick en massa olika badsaker och feelgood-artiklar skulle man nog kunna säga. Såsom badsalt, kulor, bomber, nagellack, skrubbhandskar och ja typ allt som hör till. Så nu längtar jag verkligen efter badkaret i den nya lägenheten. Det ska bli skönt!

Strax före elva lämnade folket oss. Evelyn sov i sin säng och jag & R satt i soffan en stund framför tvn och pratade. En himla bra kväll, tur att jag har sånna fina vänner!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha vilken tjusig dubbelhaka jag fick till där! ;P

Jättemysigt hade jag i alla fall och jag hoppas verkligen att det blir snart igen, det måste styras upp"! :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback