COUNTDOWN!

Helt plötsligt så drog ett glädjerus över mig när jag insåg att vi om 10 dagar får nycklarna till våran nya lägenhet och att vi om ungefär 16 dagar kommer kunna flytta in. Wiiieeeehoooo!
Nu är det verkligen dags att bestämma sig för tapeter och färg, allra helst skull vi nog ha gjort det typ igår eftersom det finns så himla mycket att välja mellan. Tapeter till käket har vi redan bestämt men till resten av lägenheten återstår att se!

Snart är alltså dagen med stort D här, som vi har längtat. Dags att börja plocka ner hemmet i kartonger lite mer nu tror jag!

Nu måste jag springa ner till lilla tösen som ligger och sover i soffan så att det inte händer en olycka om hon vaknar helt plötsligt.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Mickan- Mamma till Noel och Levi

Tack så mycket!! =)

Visst skulle ni flytta till väsby va?

Postat av: Mickan- Mamma till Noel och Levi

Tyvärr vet jag inte vart den är köpt då den satt redan när vi flyttade in! Kul att du gillar den så mycket! Kan tänka mig att den finns på Colorama!

2009-11-23 @ 18:32:16
URL: http://mickaann.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback