Åkpåsejakt.

Godkväll!

Jag har suttit och surfat runt efter åkpåsar en stund nu då det nog är dags för oss att investera i en.

         
SimpleWorld. The Buppa Brand. 7am enfants.

Dessa tre står det mellan men just nu lutar det åt 7am åkpåsen mest för att den går att använda tills barnet är minst 3 år medans de andra enbart räcker tills 18 månader. Känns ju verkligen bättre att köpa en som vi kan ha i flera år faktiskt!
Jag ska sova på saken tills imorgon men sedan blir det till att klicka hem en av dessa tror jag nog.

Vad tycker ni? Eller har ni kanske några erfarenheter av dessa ni som läser?

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: anna

Hej!

Jag tycker du ska köpa en åkpåse som är varm och gosig, finns det ingen med fäll i? Annars den som man kunde ha tills din lilla tjej är 3 verkar juh smart =)

Ha det bra.



/Anna (Sanna Rasic´s kompis) =)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback