091124


081124

För exakt två år sedan befann jag mig på assmiddag med jobbet på en restaurang i Märsta. Det var under den middagen som du och jag blev vi. Förra året på denna dagen befann jag mig i Kista centrum där vi åt middag och tittade på bio. När jag gick och lade mig den kvällen var inte allting som vanligt. Jag hade då fått en ring av kärlek på mitt finger. Vi båda har nu gått omkring med våra ringar på fingrarna i ett års tid och det firar vi med middag och bio precis som den dagen för ett år sedan när förlovningen blev verklighet. Skillnaden idag mot för ett år sedan är att vi har en underbar liten dotter som väntar på oss hemma hos sin mormor.

Jag älskar dig R! Du har gett mig det finaste en människa kan få, Evelyn.

/ Sand0o


Kommentarer
Postat av: Farfar

Gläds med Er,vilket även Farmor skulle gjort.

2009-11-24 @ 18:19:34

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback