Vattenkaos.

Nu sitter jag i soffan och väntar spänt på att någonting ska hända. Det har varit två gubbar här i säkert en timme snart som har tittat och talat om för grannarna att dom inte får spola i deras toaletter. Alldeles nyss kom det en tredje gubbe med sin bil. Det är han som ska fixa stoppet i röret. Han har sina slangar att fixa med. Det verkar dock som om dom har problem med sjävla sugandet. Sist dom var här så gick det på två röda, nu har det ändå tagit en stund redan.

Jag håller mina tummar hårt för just nu har vi inte bara vatten i badrummet utan också i hallen. Och det luktar skit kan jag tala om!

Stackars mig!
Lillan sover som tur var och R har lämnat oss för att åka till jobbet. Hujeda mig...

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: nina

Hoppa verkligen att det löst sig för er nu!

Sigtuna verkar ju inte sådär superkompetenta direkt..


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback