Potatisvägran.

Jag ligger i sängen, tittar på Borthers And Sister och mumsar i mig en smaskig jordgubb/ananas smoothie. Det blir ofta en smoothie på kvällen när jag är sugen på någonting. För att hålla mig undan annat skit så tillåter jag mig att dricka en smoothie istället. Minst lika gott!

Idag ville Evelyn inte ha någon potatis minsan. Jag tror knappt att det var någonting som ville komma in i munnen, utan det mesta spottade hon ut igen och efter en liten stund blev hon lite smått arg. Då fick det vara nog med smakis för idag. Jag ska testa med potatisen i några dagar till, man får inte ge upp för snabbt. Det kan inte vara lätt för donnan att helt plötsligt få en annorlunda konsistens i munnen. Så jag ger det ett par dagar till som sagt men sen byter jag och så får vi se om det går bättre.


Dagens Evelyn i en body som hon fått i present av Emelie från när hon var i the big apple - "Im to sexy for my diaper!"

 
Imorgon tror jag att jag och lilla Evelyn beger oss till mams och paps eftersom R jobbar en kort dag och slutar 16. En liten promenad med vagnen och en liten sväng förbi Barnens Hus och köpa påfyllningspåsar till blöjhinken.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback