Trötta dagen.

Igår hade jag en jättejätte trött dag. Jag somnade mitt på dagen och sov i två timmar. Jag orkade knappt röra mig när R väckte mig igen. Väl uppe ur sängen var det bara att hoppa i kläderna och åka iväg och storhandla allihopa. Nu är det proppat i skåp, kyl & frys minsan.
När vi kom hem igen lagade vi middag, fusklasagne. Till kvällen när lillan hade somnade, hon somnade ovanligt tidigt före tio, satte jag och R oss i soffan för att titta på film. Vi tittade på The Prestige som handlar om två trollkarlar som tävlar mot varandra om att hela tiden ha det bästa tricket. Oturligt nog orkade jag inte hålla mina ögon öppna i mer än en timme så jag missade resten av filmen. Det jag såg var bra men jag får titta på slutet en annan dag helt enkelt.
Jag vaknade av att R började röra på sig för att filmen var slut. Jag märker då att jag ligger på golvet inklämd mellan soffbordet och soffan med huvudet i soffan. Kalasbra!
Jag hoppade snabbt i säng och slocknade direkt. R sov ute i vardagsrummet igen med kissen eftersom vi inte vill ha kissen i vårat sovrum ännu med risk för att hon ska lägga sig på lillan.

Förresten så skrattade lillan hejvilt hela dagen igår. Nu skrattar hon verkligen ordentligt. Förut lät det som om hon inte riktigt visste vad hon gjorde men nu kommer det skratt på riktigt. Så himla gulligt!



Nyvaken tjej.


/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahah va söt , hon ser helt galen ut :)) gullunge.


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback