TGIF!

Nu har jag precis klivit innanför dörren hos mams och paps.
Lillan ligger nere och sover i sin bilstol, när lillan vaknar blir det matdags och efter det ska jag bege mig ner på centrum en stund. Kika runt lite efter en present och lite annat.

Idag var inte ens katrinplommonpurén någon direkt hit hos Evelyn. Däremot funkade pasternack&potatis purén bättre än enbart potatisen men den var ändå inte godkänd verkar det som. När hon fick en sked i munnen till en början smackade hon på och svalde men efter några skedar började hon "hoppa" i stolen som om hon vart chokad av smaken och såg inte alls nöjd ut. Undra om våran lilla fröken inte känner sig redo för mat ännu, vi får väl se. Jag ger det några dagar till, annars tar vi en paus och försöker om någon vecka igen. Ingen mening att ha någon brådska direkt känner jag.

Lite tvtittande medans jag väntar på att pluttan vaknar!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback