Studentfirande.

Idag har vi firat min lillebrors student. Det är en sådan dag då man tar enormt mycket kort. Därför får detta inlägg bli bombat med bilder från dagen som gått. Dagen som för övrigt varit mycket trevlig och vårat lilla hjärta skötte sig exemplariskt tycker jag. Lite skrik då och då men hur mycket som helst kan man ju faktiskt inte kräva.

         
Påväg. Studenten. Pappa & Robin.


     
Flaket. Dansa på flaket.


  
Monsterbil. Utspringet.


        
Jag och lillan mös. Jag lånade min brors mössa för att slippa sol i ögonen. Lillan hade en ny fin kofta på sig.


     
Långbord x 2. Tillslut var det bara ungdomar kvar.


     
Lillebror och plakatet. Skratta ska man göra när man tar studenten. Skala banan, svenne banan.


Avslutningsvis bjuder jag på en stor bild på studenten själv.




/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: emma

Det ser ut på bilderna som hon har ett brunt o ett blått öga, ser jag fel =)?

2009-05-30 @ 00:11:31
Postat av: sandr0o

Du ser alldeles riktigt Emma :)

Hennes högra öga är brunt och det vänstra är blått, jag hoppas att det förblir så.

Spännande att du såg det!

Postat av: Maria [Fotoblogg]

Fin blogg

2009-05-30 @ 00:18:10
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback