Skitgris.

Lillan och jag har precis tagit oss en välbehövlig dusch. Aldrig någonsin har jag varit med om en så skitig unge. Hon hade kladdat med morätter och katrinplommon och så lite spya och dregel på det. Gosigt värre. Jag fick nog när hon la världens spya över hela min överkropp när jag lyfte upp henne, då mina kära vänner blev det direkt in i duschen.

Nu ligger lilla sötunge och tittar på Roomservice. Hon som var så trött nyss har nu rullat runt så att hon ligger och kikar på tvn, knäppis.
Alldeles snart är det något norskt barnmorskeprogram (tack för tipset Cattis) på tvn som jag ska kika på. Efter det är det Greys, jisses vad spännande.

Innan R åkte och jobbade gick vi en liten promenix. När vi kom hem igen blev det matlagning, ryssröra. Precis innan R skulle sticka iväg kom det hit en snubbe och fixade en krok till lampanordningen i hallen. Nu saknas det bara en lampa. Vi har ju köpt lampan men nu gäller det att få den på plats också.

Imorgon sticker vi iväg till Stinsen en snabbis innan R börjar jobba. Vi får se vart jagtar vägen efter det.

Jag tittade på vädret idag, det ska ju bli kalasväder till helgen. Hur varmt som helst, tillomed 30 grader i vissa delar av landet sa han. Vad hittas på då mån tro?

/ Sandr0o



 


Kommentarer
Postat av: Cattis

Glöm inte skrattstock på lördag! Picknick it is! :D

Vore massa kul om ni hänkade på!



skön morsa på barnmorskorna föresten.. "ta uuuuuut den!!!" =/


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback