Sänghimmel kom hem.

Jag tror att sängen fick godkänt tillslut. Hon sov gott enda tills klockan sju imorse när R gav henne mat och somnade om utan problem. Yäjj, grattis till oss. Nu hoppas vi bara på att det går bättre vid läggningen ikväll. Min mamma har varit här och hämtat vaggan idag så nu finns det inga andra alternativ för henne än att sova i sin nya fina säng, så det så.
Om inte annat får jag väl sitta och sjunga ikväll med tills jag får ont i rösten, sålänge vårat hjärta somnar så.

Jag har beställt en sänghimmel idag. Jiippii.. Jag hittade en på nätet som såg fin ut och som inte var så farligt dyr - 265 riksdaler. De billigaste jag hittat annars har kostat som minst 500 kronor och det känns inte så roligt faktiskt. Nu får vi se när den dimper in på posten hos oss så att jag kan hämta ut den, längtar.

Lillan ligger och sprattlar i sin babysitter med sina vänner Ior, Tiger och Nalle Puh men det verkar som om damen snart tröttnar så dags för mig att slita mig.


Ajöken!


/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback