Rulla runt.

Dagen startade för en timme sedan hos oss.
Just nu ligger lillan i sitt gym och lever rövare. Man märker så stor skillnad på henne. Nu kan hon ligga och dra och slå på sakerna i babygymmet på riktigt och fatta vad hon gör. Innan dagen är slut tror jag fröken kommer att vända sig från rygg till mage om hon kommer fortsätta ligga i gymmet under dagen. Men om det inte sker idag kommer det ske de närmaste dagarna för nu är hon så nära, lilla duktiga tjejen som blir så stor för var dag som går.

Nej frukost it is.

Update.
Åhh det är verkligen så häftigt att se hur hon utvecklas från dag till dag. Nu sitter hon i sin babysitter och sträcker sig efter Ior, Tiger och Nalle Puh. Försöker ta tag i dom och varje gång ser hon lixom lite småchockad ut - wow, kan jag ta i Tiger?  typ!

Lilltjejen börjar bli trött av allt lekande på morgonkvisten verkar det som. När hon somnar ska jag passa på att hoppa in i duschen.
Jag undrar om jag ska bege mig iväg på en promenad idag eller inte? Det är ju förbannat tråkigt väder ute idag, usch & fy. Inte blev det någon promenad igår heller då jag solade lite på balkongen, lagade mat och stog i innan vi begav oss till mams och paps. Riktigt illa det. Men ska iallfall gå och träna imorgon i vilket fall när R är ledig, det tråkiga är bara att hela dagen försvinner när vi båda ska träna. Imorgon skulle jag vilja åka till Panduro och titta på lite skit som jag tänkt pimpa lillans spjälsäng med och R måste hämta sängen hos sin mamma och pappa. Vi får se vad vi hinner med helt enkelt, dumt att ha så mycket att hinna med när det finns så få timmar på dygnet.
 
Duschen, here I come.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback