Projekt bokstavspyssel.

Nu är jag färdig med målandet.


Bästa att måla på balkongen så jag slipper få glitter i hela lägenheten. Nu har jag det bara i halva.


Slutresultatet ser ut som så:

       
Okej, jag inser att prinsesskronan är något större än bokstäverna men jag tycker faktiskt inte att det gjorde något. Vad tycker ni? Tyvärr så gör inte bilderna verkligheten rättvisa. Här ser färgerna lite smådassiga ut men i sjävla fallet är dom jätteglittriga och fräscha.
Åhh vad jag vill ha himmeln nu så att det ser lite mer ombonat ut. Myskänsla på den.
Men jag är väldigt nöjd med resultatet av dagens pysslande. Längtar tills de stora bokstäverna kommer.
Vill inte ha en vanlig tråkig säng, det blir mycket finare om den är lite personlig tycker jag.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: c

Väldans fint! Hoppas godisbiten sover gott i sin nya säng, invigning inatt?



Hostar som bara den f-farande :( Evigheter sen sist nu.. hoppas på att må bra i veckan då!

Postat av: Farmor o farfar

Nu kommer dina konstnärliga ådror fram.I den här fina sängen kommer Evelyn nog sova skönt.

2009-05-11 @ 08:01:41

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback