Morgondagens äventyr.

Jag har försökt mobilblogga under dagen utan någon lycka. Ganska skumt att det funkade igår när jag testade men inte idag. Jag ger upp mobilbloggningen redan nu, skitgrej.

Överdelen av min rygg är alldeles illröd då jag satt med den i solen när vi åt ute i solen.
Som tur var så gör det inte ont... Ännu. Det har varit helt tokigt underbart väder idag, sommar någon? Hallelulja!!
Det fina vädret ska tydligen fortsätta under hela helgen, då passar det ju kalasbra att R är ledig. Imorgon ska vi pysa in till den stora staden och kika lite. Jag måste ha några satans kläder att sätta på mig när vi ska gå på bröllop vid midsommar. Här ute på landet har jag inte hittat något spännande alls i butikerna. Jag behöver Zara, Souk, Top shop osv. Vilket då resulterar i att vi beger oss in till staden imorgon med "shoppa-klänning radarn" påslagen. Eftersom vi ska få så fint väder imorgon med så blir det kanske en mjukglass i Kungsan eller så, myspys.
Dessutom är det Skratt Stock imorgon på Långholmen (?) dit alla vännerna ska på picknick. (Hur tusan stavas det ordet? Jag har ingen ork att kolla upp det nu inte, det får vara). Så förmodlingsvis (som R fick för sig att det hette en gång i tiden) svänger vi förbi där en sväng också och hälsar på lite. Svänger en sväng? Vilken frisk människa säger så? Jaja, jag skyller på en fullproppad dag, alltså en trött Sandra.
Morgondagen blir nog himla mysig skulle jag tro. Det gäller bara att vi kommer upp i tid.



Lillan mös med sin papii idag när vi kom hem. Världens lyckligaste unge?

Nu tackar jag för mig, lägger mig i soffan en stund för att glo på dumburken och kryper sedan till kojs för att orka med morgondagens planerade äventyr.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback