Magläge - Ryggläge.

Innan jag hoppar ner under täcket så måste jag berätta en sak som jag totalt glömt bort att jag skulle skriva i bloggen.
Våran lilla älskling har idag, för första gången, vänt sig från mage till rygg. Hon kämpar för fullt för att kunna vända sig från rygg till mage så det dröjer nog verkligen inte allt för länge innan hon kan det med.
Helt fantastiska framsteg att hon lyckats vända sig från mage till rygg då hon aldrig har tyckt om att ligga på mage alls överhuvudtaget men idag så testade jag att lägga henne på mage en stund i babygymmet och jisses vad chokad jag blev eftersom hon inte gallskrek och ännu mer cokad blir jag såklart när hon efter en stund bara rullar över på rygg, bara sådär! Häftigt..

Var bara tvungen att förverkliga detta i bloggen och nu när det är gjort så ska jag sova.

God natt peeps!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Cattis

vilken duktig liten tös! :)

MIn hals is killing me.. men så fort ja mår bättre så måste vi ses. massa o prata om ju!. Puss på er

2009-05-06 @ 10:23:33

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback