Lillan & tårtbak.

Igår somnade Evelyn vid 23 tiden och vaknade klockan 9 imorse. Snacka om att vi har sovit länge, visserligen städade vi ju till kvart i ett ungefär men ändå.

Såhär ser lillan numera ut när hon försöker somna för det mesta:


Efter en stunds snackande somnar hon.

Jag glömde att tala om vad lillan gjorde igår eftersom jag hade fullt upp med annat skitgöra. Hon höll sin skallra i ena handen och plötsligt hade hon bytt den till andra handen utan att lägga ner den först. Jag vet inte riktigt om det bara blev så av en slump eller om hon själv låg bakom det hela. Men roligt var det iallafall, man ser små steg framåt varenda dag.


Usch.. Jag måste komma igång med vilka tårtor jag ska baka till dopet. Jag måste provbaka också såklart. Dags att sätta igång nu tror jag. Får se till att passa på nu när R är ledig söndag-måndag kanske.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: c

Oh vad jag saknar er mina små tjejer!!!

Min hosta börjar ge sig lite men e f-farande pretty död. Ska till sjukan imorgon o på fredag så kanske tar en titt för hostan oxå om den inte gått över mer. Ses vi på lördag? Puss på er


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback