Kissemissnamn.

Jag skulle visst ligga i sängen och sussa sött men istället har jag fastnat vid datan för att hitta inspiration till ett kissemissnamn. R duschar så jag passar på att kika runt och se om jag får någon inspiration. Visst har jag väl kommit på och hittat några bra namn men gud vad svårt det är att bestämma sig. Dino, som hon heter nu, går iallafall fet bort.
Jag ska visa min lista för R när han har duschat färdigt då får vi se om han hittar något som duger.


Här har ni förslagen so far:

Lakritz
Caramel
Fläckis
Sessan
Knatte
Magic
Pajas
Puzzel
Socker
Tuffsan
Tequila
Haribo
Strössel
Chiquita
Tingeling
Sanzii

                                


De fetstilta är mina absoluta favoriter. Jag har varit väldigt inne på just namnet Tequila ikväll men vi får se vart hela det här namnkaoset slutar. Vem vet, imorgon kanske våran tisse är "döpt"!

Vad tycker ni mina kära vänner? Vilket namn röstar ni på?
/ Sandr0o

  

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Älskade söta vän, döp underbart söta katten till Pebbels :D som i flinta.... haha, om inte annat kommer jag alltid kalla den för Pebbels :D



LOVE LOVE LOVE

Postat av: Anonym

Kattar lyssnar bäst på S och i ljud. Det ultimata namnet på en katt brukar man säga är sissi. Bara lite tips

2009-05-31 @ 17:54:10

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback