Jag vill, jag vill, jag vill!

Usch, jag kan inte sluta smyga in på hemnet och kika runt. Jag skulle så himla gärna vilja köpa eget och flytta men det kommer ju dröja en hel evighet innan den önskan kommer slå in. Men jag vill så gärna ändå. Har spanat in en fin lägenhet på Svedjevägen i Bollstanäs, en i Centrala Märsta, och nere vid Väsby Centrum som jag förälskat mig i, jag kan inte låta bli att titta och drömma men jag tror jag måste sluta med det för man blir ju halvt deprimerad sen när man inser hur långt borta drömmen ligger.

Idag ska R hämta spjälsängen påväg hem från jobbet, vad lycklig jag blir. Då ska jag sätta igång och pyssla lite imorgon tror jag, måste sticka en snabbis till Panduro då bara och handla hem lite material till projekt "pimpa spjälsängen". Jag önskar att mit projekt "gör köket svart" också kunde komma någon vart men hej det blir ju snett?!!!! Arg!


Jag blev faktiskt lite chockad när jag insåg att Lillan bara sovit en 20 minuters och en 30 minuters lur från klockan 10 när hon vaknade tills klockan 17. Nu ligger hon dock och sover och har sovit i lite mer än en timme, lilla tröttisen.

Snart kommer R hem. Ganska snart iallafall.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Farmor o farfar

Sluta inte att drömma,en dag tror vi säkert att ni hittar rätt med er energi.

Farmor o farfar

2009-05-10 @ 19:43:11

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback