Jag längtar till morgondagens sol.

Jag har precis tryckt i mig en avokado med räkor och lite majonäs och ruccola. Vart kalasmätt av salladen jag åt tidigare idag så det fick bli en lätt och sen middag för mig. R gjorde makaroner och köttbullar, längesedan vi åt sådan riktig vardagsmat hemma och även längesedan han behövde laga mat själv, han har det allt bra han.
Nu sitter vi i soffan och zappar mellan mitt stora feta grekiska bröllop och den sista samurajen. Eller egentligen är det mest R som tittar för jag har surfat runt på internet och letat efter en klänning att ha på mig när jag ska på bröllop i juni. Har hittat ganska många alternativ faktiskt, skulle allra helst ha alla hängandes i min garderob men det tillåter inte min plånbok. Men vad har man egentligen på sig på ett bröllop? Vad är okej eller inte?  Hmm.. Tåls att fundera på. Jag skulle ju iofs behöva hitta någon klänning att ha på mig på dopet också för den delen. Det är bara till att leta runt nu och sen klicka hem antar jag för i butikerna har jag bara hittat en alldeles fantastisk klänning på Gina som ser betydligt mer exklusivare ut än så, I love it.. Jag måste nästan införskaffa den nu i dagarna för jag kan tänka mig att den säljer som smör tyvärr.
Ska visa alternativen en vacker dag som jag har i klänningväg så får vi se om jag kan få lite vägledning av er kanske? :)

Snart ska jag ta mig en kiwi och lite honungsmelon som moviensnacks. Det finns kladdkaka i kylen men jag antar att det blir Rs jobb att äta upp den nu. Inte alls lockande att den finns i kylskåpet nej nej, försvinn!

Åhh jag skulle verkligen vilja ha en update av Cattis nu på studs som är i Karlstad och träffar sin Betaphet-Hunk (fan vetja vad det heter). Update update update, jag är såååå nyfiken.

/ Sandr0o





Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback